Eindproduct

01-12-2017

Dan zijn we nu in de eindfase belandt van mijn project. In de eindfase nog even de laatste details afwerken en nog kleine dingen aanpassen voor het eindproduct af is. De eindfase is misschien wel de leukste fase, omdat je je idee echt werkelijkheid ziet worden.

Technologie is al ver ontwikkeld, wat voor veel mogelijkheden zorgt, waar we gebruik van moeten maken. Dat gebeurt nog niet optimaal, maar waarschijnlijk komen we daar nog wel met wat tijd. Veel dingen worden voor het leger en survival mensen wel al uitgevonden, maar dan worden ze niet vertaald naar producten in het dagelijks leven. Sommige dingen hebben we in het dagelijks leven niet per se nodig, maar bijvoorbeeld groene energie zelf opwekken zou wel goed zijn voor het milieu. We zouden ook zonder kunnen en gewoon normaal een powerbank opladen, maar mensen willen wel aan het milieu denken als ze er zelf niet veel moeite voor hoeven te doen. Techniek dan verwerken in alledaagse voorwerpen is handig voor de consument en niet belastend. Graag zou ik willen zien dat technologie meer terugkwam in het gebruik van alledaagse voorwerpen.

ZOT is door een geslaagd project van idee tot echt werkend product ontstaan. Al eerder had ik wel eens ideeën voor producten gehad, maar nooit had ik ze zo goed en ver uitgewerkt. In de toekomst wil ik dit zeker vaker gaan doen en ga ik misschien nog wel verder aan ZOT. Er zijn nog veel mogelijkheden. Zo kan er nog gevarieerd worden in verschillende soorten zonnepanelen, tas groottes, tas soorten, materialen en andere elektronica die in tassen verwerkt kan worden. Het liefst zou ik verder gaan aan het uitwerken van ideeën, maar helaas heb ik daar erg weinig tijd voor. Wel heeft dit project me het inzicht gegeven dat ik hiermee verder wil in mijn studie. Nu hopen dat de studie me ook aanneemt en ik verder kan werken aan het uitwerken van ideeën.  

Luka Suurmond | 2017 | de Populier
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin